اقتصادنیوز : نماینده مردم اهواز، حمیدیه و باوی از طولانی تر شدن بخش ها باوی و کارون به مناطق عملیاتی و همچنین موافقت نوبخت با ارتقاء حقوق و دستمزد فرهنگیان این مناطق خبر داد . 

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جواد کاظم‌نسب، نماینده‌ مردمان اهواز، حمیدیه و باوی در شبکه تلگرامی خود نوشت: «ماه قبلی حق مناطق عملیاتی دفاع مقدس سازه بر اعلام آموزش و پرورش، به مقدار ٢٠ و ٢٥ درصد در احکام فرهنگیان شهرستان‌های اهواز، اندیمشک، دزفول و حمیدیه اعمال شد البته این موضوع مشتمل بر فرهنگیان باوی و کارون نشد . 

 

با پیگیری و دیدارهای فیس گرفته به وسیله نماینده مردم این شهرستان‌ها، ارتش جمهوری اسلامی کشور ایران در نامه‌ای به جواد کاظم‌نسب الباجی، به طور رسمی بیشتر شدن کارون و باوی به بخشها عملیاتی را اعلام کرد . 

 

با اعتنا به این بیان ارتش، دکتر معالج نوبخت، مدیریت سازمان برنامه و دارایی نیز با درخواست نماینده اهواز موافقت کرده و این ارتقا حقوق، در احکام فرهنگیان اعمال می‌شود .» 

 

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی


گروه صنعتی مشهد حفاظ باوی ,فرهنگیان ,کارون ,اهواز، ,رسمی ,موافقت ,پایگاه خبری ,احکام فرهنگیان ,فرهنگیان باوی ,رسمی پایگاه ,اخبار رسمی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی بخوای هست تزیینات و نقاشی ساختمان یاشیل فیس کال/برترین مرجع دانلود در ایران دانستنی های دوربین مداربسته وبگاه شخصی صدرا مومنی با مهارتهای خود جهانتان را تغییر دهید.